טיול לדרום קוריאה בתקופת פריחת הדובדבן

טיולי תרבות וטבע

כולל ארוחה במסעדת שף עטורת כוכב מישלן | 12 יום

הדפיסו שלחו שתפו

טיול לדרום קוריאה, המכונה "הנס על נהר האן", הוא שילוב של קידמה מאסיבית נוסח המזרח הרחוק, יחד עם תרבות ומסורת עתיקת יומין. יש בה טבע הררי יפהפה, נהרות רחבי ידיים, נחלים ואגמים צלולים לצד חופים נקיים ואינספור איים. בדרום קוריאה חיים בהרמוניה הדת הבודהיסטית, הנצרות על זרמיה השונים שחלקם הוא שילוב מעניין בין אוונגליזם אמריקאי לניואנסים מקומיים, מסורות פגאניות עתיקות, וכמובן התרבות החילונית. קוריאה הדרומית היא גם מדינה דינמית שצמחה במהירות מפתיעה ב-40 השנים האחרונות, ועתה היא אחת המדינות המפותחות בעולם; למרות זאת, לא איבדו תושביה את הקשר עם תרבותם העשירה ואת ערכיהם ומנהגיהם הייחודיים. טיול לדרום קוריאה מעניק למטייל חוויה טוטאלית. בשל כך, דרום קוריאה מתאימה לתיירים המחפשים את השילוב של נופים יפים, תרבות עשירה, ורמת שירות גבוהה.


טיולנו הוא טיול היסטורי ואנתרופולוגי מרתק בתחילת תקופת האביב, המשלב נופי טבע מרהיבים בתנאים מקומיים מעולים. מסע בו נחווה תרבות שונה ומרתקת, אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו והתנסות בארוחות אותנטיות ומקומיות.

מסלול הטיול

ימים 1-2

מישראל לדרום קוריאה

 נצא בטיסה  מישראל לקוריאה הדרומית. נחיתה למחרת בשעות אחר הצהריים בנמל התעופה אינצ'ון שבסמוך לבירה סיאול. לאחר התרעננות במלון נצא לסיבוב הכירות ראשוני עם העיר באחד משווקי הלילה שלה.

יום 3

מטעי התה של בוסאנג (Boseong), מפרץ סנצ'ן (Suncheon)

דרום קוריאה היא בין המדינות המודרניות והמפותחות ביותר טכנולוגית באסיה כולה ובעולם, לכן אין זה מפתיע שמפת הרכבות המהירה שלה היא נרחבת ונוחה מאוד למטיילים. הבוקר נתנסה בנסיעה ברכבת המהירה (KTX), איתה נגיע אל העיר סנצ'ן בדרום המדינה. לאחר הגעתנו נצא לסיור במפרץ סנצ'ן הכולל שייט בסירה. נשוב אל העיר ונמשיך אל גן התה באזור המטעים המוריקים של מחוז בוסאנג ונלמד מעט על המשקה עתיק היומין. לקראת ערב נשוב לסנצ'ן. לינה בסנצ'ן.

יום 4

פסטיבל פריחת הדובדבן של גי'נהאה (Jinhae), בוסאן (Busan)

נצא בנסיעה אל מקום משכנו של פסטיבל הדובדבן הגדול ביותר בדרום קוריאה – עיר הנמל היפה ג'נהאה, בה נערך מדי שנה פסטיבל פריחת הדובדבן ברמה עולמית, ומציע שפע של אירועים ופעילויות, שווקים שונים, אמנות, תרבות, הופעות, ועוד. נמשיך ונסע אל עיר הנמל בוסאן, הידועה במזג האוויר הסוב-טרופי שלה ובשווקיה היפים. נבקר בשוק הדגים (Jagalchi), אחד השווקים הגדולים והמרתקים של קוריאה, נמשיך ונסייר בשוק גוקג'ה (Gukje), השוק המסורתי הגדול ביותר בבוסאן. השוק הוקם במהלך מלחמת קוריאה בשנת 1950 על ידי פליטי מלחמה כמקור פרנסה, ובהמשך גדל להיות הומה ועסוק – לכדי אחד השווקים הפופולריים ביותר בקוריאה.  נבקר בכיכר פיף  (BIFFsquare square) , רובע הסרטים המודרני של בוסאן . לינה בבוסאן.

יום 5

גיונגז'ו (Gyeongju) וסביבתה על רקע פריחת הדובדבן

הבוקר נצא אל העיר גיונגז'ו (Gyeongju), המכונה גם "מוזיאון ללא קירות". נחווה את אירועי פריחת הדובדבן המקומיים ונצא לפסגת הר טוהאם, הנחשב לאחד ההרים הקדושים מסביב לגיונגז'ו, כדי לצפות באחד מפלאי האמנות, המדע, הדת והאסטטיקה- סאקוראם גרוטו. זוהי מנהרה מעשה ידי אדם שפוסל בתוכה מאבן גרניט פסל מיוחד במינו של הבודהא ברגע ההארה שחווה, מוקף ב-40 מתלמידיו. הפסל, שפוסל לפני 1,200 שנה, הוא מקור השראה אדיר לעם הקוריאני ולעולם כולו. נבקר גם במנזר בולגוקסה המפורסם, שהינו מהיפים ביותר במדינה. נשוב אל העיר ונסייר בשוק המקומי המרשים סאונגדונג ((Seongdong.  לעת ערב נבקר באזור שרידי ארמון הנסיך מזמן שושלת הסילה ובו אגם מלאכותי מדהים ביופיו בשם אנאפג'י, ונחזה ביופיו המרהיב בשעת החשיכה. לינה בגיונגז'ו.

יום 6

הכפר המסורתי ההואה (Hahoe), אנדונג (Andong)

נצא בנסיעה לכיוון העיר אנדונג – מרכזו של הקונפוציוניזם בדרום קוריאה. באנדונג  לומדו מנהגים, הלכות ואורחות חיים מתקופת שושלת ג'וסון. בדרכנו נעבור בכפר הסמוך המפורסם במדינה, ההואה, אשר הוכרז כאתר מורשת עולמית ע"י ארגון אונסק"ו. תושביו חיים אך ורק בבתי עץ וחמר, ממש כפי שחיו משפחותיהם הנכבדות בתקופת שושלת ג'וסון לפני כ-600 שנה. נסייר בכפר, נתבונן מקרוב בסגנון חייהם הייחודי ונלמד על תרבות המקום ומנהגיו. נבקר בבית הספר הקונפוציאני, שהוקם במאה ה-16 ועד היום מלמדים בו את תורת הזרם הבודהיסטי שפיתח החכם הסיני קונפוציוס. נסיים את היום בסיור בשוק הלילה הצבעוני של אנדונג.  לינה באנדונג.

יום 7

מערת וואנסונגול (Hwanseongol), סוקצ'ו (Sokcho)

הבוקר נצא בנסיעה צפונה אל עבר האזור המרהיב של הר סאוראק. במהלך הנסיעה נבקר במערת וואנסונגול (Hwanseongol). הדבר המיוחד במערה הוא כמות המים הזורמים בתוכה, היוצרים מפלים ואגם תת קרקעי. קרוניות קטנות מובילות את המבקרים במערה, בה ניתן לחזות בנטיפים שונים שיוצרים עמודים, מגנים ומערות קטנות יותר. המערה ממוקמת באזור בו מרוכזות מספר מערות גיר גדולות ומרשימות, המתפרס על שטח של כמעט 6.6 מיילים, וידוע גם בשם "הגרנד קניון של קוריאה". נמשיך ונסע אל העיירה סוקצ'ו הנמצאת בסמוך לשמורת הר סאורק ונבקר בשוק הדגים המקומי והאותנטי, ובו נקבל נקודת השקפה נוספת על התרבות וההוויה המקומית. נמשיך ונבקר בפביליון, אחד מנקודות הנוף היפות ביותר של סוקצ'ו, על חוף הים המזרחי, הנקרא גם "גיאומונגו", כלי מיתר קוריאני אשר צליל הגלים מזכיר לתושבי המקום את נגינתו. לינה בסוקצ'ו.

יום 8

שמורת הר סאורק (Seoraksan)

הפארק הלאומי הר סאורק הוגדר כאתר שימור של אונסק"ו בשנת 1982. שטחו הכולל הוא 398.539 ק"מ רבוע ויש בו כשלושים פסגות מרשימות, למעלה מ-2,000 מיני בעלי חיים חיים ויותר מ-1,400 מיני צמחים נדירים. יומנו יוקדש לאזור המרהיב של שמורת הר סאוראק ויכלול עלייה ברכבל לפסגת הר גואהן גום סהונג (Gwongeumseong) לנקודת תצפית מרהיבה וסיור במנזר סינאונג סה (Sinheungsa), אשר שוכן למרגלות ההר. לינה בסוקצ'ו.

יום 9

האזור המפורז בין שתי הקוריאות (DMZ)

נצא לסיור באזור המפורז על קו הגבול בין קוריאה הדרומית לצפונית. בסיור מרתק נחדור לנבכי מלחמת קוריאה והסיבות לתחילתה. נצפה מקו הגבול על העיר גאסאנג בצפון קוריאה, בה קיים אזור התעשייה המשותף לשתי המדינות, נעלה למצפה של דוראסאן Dorasan)) ונבקר בתחנת הרכבת המחכה לרגע האיחוד בכדי להתחיל לתפקד ולהעביר נוסעים מצד אחד לרעהו, נכנס למנהרה שנחפרה בשנות ה-70 על ידי צפון קוריאה כדי לחדור ולפלוש לדרום קוריאה ולתקוף את סיאול עיר בירתה. לינה בסיאול.

ימים 10-11

הבירה סיאול וארוחה במסעדת שף

נגלה את הבירה סיאול. נסייר בארמון המרהיב של המלך גיונגבוק (Gyeongbokgung) מתקופת שושלת ג'וסון (Joseon) הקונפוציאנית ונחזה בטקס חילופי המשמרות בכניסה לארמון. טקס זה הוא הזדמנות נהדרת לחוות סצינה מסורתית נדירה בקוריאה, שכן הוא חוזר ונשנה בדיוק כפי שהיה בעבר, כששומרים לובשים מדים מלכותיים, נושאים נשק ומנגנים בכלים מסורתיים, בדומה לחילופי המשמרות בארמון בקינגהם בלונדון. נבקר במוזיאון המלחמה, בו ניתן ללמוד על התמורות השונות בקוריאה לאורך אלפיים השנים האחרונות, החל מתקופת שלושת הממלכות ועד העת המודרנית, ומלחמת קוריאה. מחוץ למבנה המודרני ניתן למצוא תצוגה של כלי רכב צבאיים, החל ממטוס B52, דרך טנקים וטילים, ועד ספינת מלחמה.נעלה לפסגת הר נאם-סאן (Namsan) ולראש מגדל סיאול, מסמליה של העיר, להשקיף על העיר מנקודת מבטה של ציפור – מגדל סיאול (N Tower) המתנשא לגובה של כמעט 480 מטר מעל פני הים (כולל את גובה ההר). נמשיך אל תוך מרחב משוחזר (Hanok Village) הנמצא למרגלות ההר וניקח טעימה של החיים המסורתיים תוך בריחה מחיי העיר ההומה של הזמנים המודרניים. הגן המסורתי עם הביתן והבתים המסורתיים יוצרים אווירה שלווה ממש אל מול הר נמסאן (Namsan) המיוער. נקנח בארוחת ערב במסעדת שף עטורת כוכב "מישלן. ובסיור ברחוב הקניות המפורסם מיודונג-דונג (Myeong-dong). בשעות הערב של יום 11  נשוב אל נמל התעופה אינצ'ון ונמריא לתל אביב

יום 12

חזרה לתל אביב

נחיתה בתל אביב בשעות הצהרים המאוחרות.

  • טיול מקיף לדרום קוריאה בדגש פריחת הדובדבן ופסטיבלי האביב (חזרה לפני ליל הסדר).
  • טיול בקבוצה קטנה עד 26 משתתפים.
  • בסיס ארוחות חצי פנסיון לאורך כל הטיול.
  • ארוחה במסעדת שף עטורת כוכב "מישלן" בסיאול.
  • ביקור באתרי מורשת עולמית של אונסק"ו.
  • מדריכת הטיול ילידת קוריאה דוברת קוראנית ועברית ומתגוררת בארץ.
  • נגיע לאתרים מיוחדים ומרהיבים אשר נמצאים מחוץ למסלול התיירים השחוק ולפסטיבל מקומי מיוחד.

רוצים לקבל עוד פרטים על הטיול?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

חודש משוער לצאת הטיול הבא:
אפריל 2025

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.



דגשים מיוחדים

מחיר הטיול כולל

טיסות בין לאומיות
לינה: בטיול לדרום קוריאה אנו לנים במלונות מעולים לאורך כל הטיול (בקוריאה אין דירוג כוכבים).
כלכלה: בטיול לדרום קוריאה הכלכלה מבוססת על בסיס חצי פנסיון, ארוחות בוקר במלון, וארוחות צהרים/ערב לרוב במסעדות מקומיות או בשווקים עם מבחר האוכל הקוריאני המסורתי והמגוון. ארוחה אחת במסעדת שף עטורת כוכב מישלן (מותנה באישור).
תחבורה: אוטובוס ממוזג לסיורים, והעברות לשדה התעופה. רכבת מהירה (KTX) בין סיאול לסנצ'ן.
כניסות לכל האתרים והסיורים כמפורט במסלול הטיול.
מיסי נמל וביטחון – 532$ נכון לתאריך 17.11.2022.
תשר לנותני השירותים המקומיים.
דמי טיפול ורישום.
מפגש הכנה לטיול (בזום).

המחיר אינו כולל

ביטוח רפואי ומטען.
הוצאות בעלות אופי אישי.
שתייה וארוחות שאינן כלולות.
טיפ למדריך הישראלי.
בדיקות קורונה והוצאות שקשורות בקורונה.

לתשומת ליבכם

אופי הטיול לדרום קוריאה: טיול טבע, היסטוריה ואנתרופולוגיה מרתק בתנאים מקומיים טובים.
קבוצה קטנה של : 15-26 מטיילים. מדריכה ישראלית מצוות אקו – ג'ון קרון, ומדריכים מקומיים דוברי אנגלית.
מיסי הנמל והדלק נכונים ליום פרסום הטיול. במידה ויחול שינוי, המחיר ישתנה בהתאם.
חיסונים - לקבלת מידע על חיסונים יש לפנות ללשכת הבריאות באזור המגורים.
על אף שאנחנו עובדים עם נותני שירותים מהשורה הראשונה, עדיין ייתכנו בעיות שלא תמיד נדע על קיומן מראש (לדוגמא כבישים סגורים מפאת שיפוצים, מפולות, שינויי מועדים של אירועים וכיו"ב). על הנוסע לקבל זאת כחלק מאופי הטיול בארץ היעד הזו. באם יהיה צורך מדריכנו יעשו שינויים בשטח, לטובת ורווחת הנוסעים.
הערה: בבתי מלון בקוריאה הדרומית לא יהיה שירות נשיאת מזוודות. במידת האפשר מדריך הקבוצה והנהג יסייעו למטיילים בנשיאת הכבודה.
השתתפות בסדנאות ופעילויות ייחודיות מותנית באישור .
התוכנית מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים. תוכנית הטיול כפופה לשינויים קלים בשרותי הקרקע/מלונות מסוימים, לטובת ורווחת הנוסעים. על הנוסע לקבל זאת כחלק מאופי הטיול ליעד ולתקופה זו.
ייתכן ושעות הטיסות הבינלאומיות ישתנו, עדכונים נוספים בצמוד למועד היציאה לטיול.
ביקור באתרים מסוימים במהלך הטיול מותנה באישור מקומי. במידה ולא יתאפשר ביקור כפי שתוכנן מראש, למדריך הטיול תהיה הזכות לבחור תוכנית אלטרנטיבית לטובת ורווחת הנוסעים.
התוכנית מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים. תכנית הטיול כפופה לשינויים גם בהתאם לשיקול הדעת של המדריך ושל אקו טיולי שטח.
טיסות: ע"פ מדיניות חברות התעופה, בטיסות קבוצתיות לא ניתן לבצע הושבה מראש. חלק מחברות התעופה מאפשרות לבצע הליך בידוק אישי (צ'ק אין) באינטרנט 24 שעות לפני הטיסה ובמסגרתו לבחור מושב בטיסה. על המטייל להיכנס לאתר חברת התעופה הרלבנטית ולבצע זאת בעצמו. במקרים בהם אין חברת התעופה מאפשרת זאת 24 שעות לפני הטיסה, על המטייל להגיע לנמל התעופה מוקדם מספיק (כשלוש שעות לפני הטיסה) אם ברצונו להגדיל את אפשרות הבחירה, ולבחור לעצמו ולמי שמטייל עמו מושבים סמוכים. יודגש כי כל נושא ההושבה בטיסות אינה באחריות אקו, ואקו כפופה למדיניות ההושבה הקבוצתית של חברות התעופה השונות. כרטוס מוקדם (לא בכל החברות זה אפשרי), שינוי מועד יציאה או חזרה, שדרוג למחלקת עסקים, בחירת מושבים מועדפים ושירותים אישיים נוספים הנוגעים לתעופה, אם וככל שניתן להציעם בטיול זה, יוכלו להתבצע בעלות נוספת ומשתנה הכוללת את מחיר חברת התעופה ודמי הטיפול. לצורך שירותים אלו אנא פנו אל הנציג המטפל בכם ב"אקו".
חשוב : *חשוב לדעת – תקופת פריחת הדובדבן מבוססת על נתונים סטטיסטים משנים עברו. אין אנו יכולים לצפות שינויים בפריחה בגלל שינויי אקלים או כל גורם סביבתי אחר.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

דרום קוריאה

חצי האי הקוריאני נשאר אחד האזורים הפחות מוכרים במזרח אסיה – ארץ מכוסה הרים, מלאה בשדות אורז […]

נשות ג'גו בדרום קוריאה

האי ג'ג'ו שבקוריאה הדרומית התפרסם לאחרונה כאחד מפלאי טבע של העולם המודרני. פנינת נוף הממוקמת בים הסיני […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול לדרום קוריאה בתקופת פריחת הדובדבן

טיולי תרבות וטבע

כולל ארוחה במסעדת שף עטורת כוכב מישלן | 12 יום

הדפיסו שלחו שתפו