טיול לדרום אמריקה

טיול לארגנטינה צ'ילה וברזיל

כולל חצי האי ולדז | 20 יום

טיול זה מתחיל בבואנוס איירס, ארגנטינה, כולל חצי האי ואלדז, ברילוצה -אזור שבעת האגמים, פטגוניה- טורס דל פיינה, ממשיך אל מפלי איגואסו האדירים על גבול ארגנטינה - ברזיל, ובעיר המופלאה ריו דה ז'ניירו.

ואלדז- חצי אי במזרח ארגנטינה לחופי האוקיינוס האטלנטי אחד האזורים העשירים בעולם בבעלי חיים ועופות ונחשב לאחד המקומות הטובים ביותר לצפייה בבעלי חיים.
בשמורת ולדז אפשר למצוא למעלה מ- 30 זנים של יונקים יבשתיים, להקות גדולות של פילי ים, קורמורנים, פינגווינים, עופות מים למיניהם ולעיתים גם לווייתנים.

פטגוניה, חבל ארץ פראי השוכן בקצה הדרומי של יבשת דרום אמריקה. הרי האנדים הגבוהים והרי הגעש העצומים והמושלגים הם הדומיננטיים בנוף, כמו גם קרחוני ענק הגולשים אל אגמי טורקיז למרגלות ההרים ומתנפצים ברעש גדול אל המים.

בפטגוניה יערות שונים ומיוחדים, מדבר צחיח וים סוער. האזור הוא ביתם של מהגרים, נוודים ואנשים יוצאי דופן שהתיישבו בסוף העולם: אורלי-אנטואן דה טונה, עורך דין צרפתי שהחליט להיות מלך האינדיאנים; קיד וקסידי, הפושעים הצפון אמריקנים שהתיישבו בחווה בפטגוניה ויצאו לשדוד בנקים נידחים; צ'ארלס דארווין, שערך בה מסעות חיפוש אחר חיות מוזרות וראשון מכולם - פרדיננד מאגלן, אשר הקיף את היבשת במיצר דרומי וסיפר על פטגונים - אינדיאנים ענקיים בעלי כפות רגליים עצומות.

ברזיל, ארץ טרופית יפה, משתרעת על פני שטח עצום של יערות גשם נרחבים באגן נהר האמזונס. יש בה חופים ארוכים ויפים וערים מרתקות הצופנות בחובן עושר תרבותי רב.

ברזיל היא ביתם של שבטים אינדיאנים, שחורי עור אפריקנים ומהגרים אירופאים החיים בה יחד כבר מאות שנים, בהן יצרו תרבות, דת ומוסיקה המשלבים את המקורות השונים וצובעים את פניה העכשוויות של ברזיל. הטיול מבקר במפלי איגואסו האדירים על גבול ארגנטינה - ברזיל, ובעיר המופלאה ריו דה ז'ניירו הכלואה בין הרים גבוהים לחוף מקסים.

מסלול הטיול

ימים 1-2

ת"א - בואנוס איירס

טיסת אחה"צ מתל אביב לבואנוס איירס, דרך אירופה, ונחיתה בבירת ארגנטינה בבוקר שלמחרת. לאחר הנחיתה, נצא לסיור פנורמי ונצפה בפנינים הארכיטקטוניות של העיר, בקתדרלת מטרפולין, תיאטרון קולון, בכיכר מאי שם צעדו נשים המחכות ליקיריהן, הבית הוורוד (בית הממשלה), שדרות סנטה פה, רחוב פלורידה, שדרות 9 ביולי (השדרה הרחבה ביותר בעולם), שכונת סן טלמו (San Telmo), והאיזור המודרני של פוארטו מאדרו. ארוחת ערב ולינה בבואנוס איירס.

יום 3

בואנוס איירס – טרילאו

טיסת בוקר אל טרילאו. לאחר הנחיתה נצא לבקר במושבת הפינגוונים בפונטה טומבו, מושבת הפינגווינים המגלנים השנייה בגודלה בעולם, בה ניתן לצפות באלפי הפינגווינים מקרוב מאוד. ארוחת ערב ולינה בפוארטו מדרין.

יום 4

בעלי חיים בחצי האי ואלדז

נצא ליום סיור ברחבי חצי האי ואלדז הבולט אל תוך האוקיינוס האטלנטי. ניסע אל פונטה דלגאדה, מקום מרבצן של מושבות גדולות של פילי הים ונצפה בפעילותם הרוחשת. נמשיך בנסיעה לעבר מפרץ ואלדז שם נחים פילי הים בצד האוקיינוס ועל החוף רועים עדרי הגואנקו. נצא לשייט ונקווה שנוכל לצפות בליוייתנים הנמצאים באזור בתקופה זו של השנה. נמשיך לעבר מושבות אריות הים ואי הציפורים. בסיום הסיור ניסע לשדה התעופה ונעלה על טיסת ערב לבואנוס איירס. לינה בבואנוס איירס.

יום 5

בואנוס איירס, תיאטרון קולון וטנגו

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסייר בבואנוס איירס נצא לסיור מקיף בעיר. נבקר בשכונות הישנות לצד הנמל, דרך המרכז הקולוניאלי ואל השכונות המודרניות. נבקר בשכונת לה בוקה (La Boca), בה נולד, בקרב המהגרים החדשים, ריקוד הטנגו החושני. לעת ערב נצא לארוחת ערב והופעה יוקרתית ברובע מועדוני הטנגו של העיר. לינה בבואנוס איירס.

יום 6

בואנוס איירס - ברילוצ'ה ,סירקיטו צ'יקו וקמפנריו

בהתאם לשעת הטיסה, ניסע לשדה התעופה ונטוס אל ברילוצ'ה, "עיר השוקולד" הנעימה, השוכנת למרגלות רכס האנדים הגבוה. לאחר הנחיתה נצא לסיור הנקרא "Circuito Chico" זהו מסלול נוף מעגלי דרך אגמים, הרים ויערות יפיפיים של שמורת "נאוול – וואפי". בתום הסיור נעלה ברכבל להר קמפנאריו שגובהו 1050 מ', לתצפית על האזור. לינה בברילוצ'ה.

יום 7

הר טרונדור והקרחון השחור

נצא ליום טיול להר טרונדור, ההר האנדיני המסמן את הגבול של ארגנטינה עם צ'ילה, ומכונה "ההר הרועם". הדרך עוברת בעמק קרחוני מרשים, משובץ באגמים. ביערות האזור נכיר את העץ האדום (Arrayanes) המיוחד לחבל ארץ פטגוניה. נעבור במפלי אלרסס השוצפים, נגיע אל רגלי ההר הגבוה, ונצא לסיור רגלי לעבר הקרחון השחור הנמצא בבסיס הטרונדור. ארוחת ערב נאכל במסעדת דון אלברטו המפורסמת. לינה בברילוצ'ה.

יום 8

"מעבר אגמים" - שייט לצ'ילה באגמי הקרחונים

היום נחצה את רכס האנדים לצ'ילה השכנה. המעבר לצ'ילה מתבצע בשייט באגם נאהוול וואפי, בנוף ציורי של האגם הקרחוני החודר אל לב הרי האנדים. נמשיך את השייט על אגם פריאס אל פוארטו אלגרה, ולאחר חציית הגבול לצ'ילה נחצה את אגם כל הקדושים (Todos los Santos) ונמשיך לנהר  Petrohue ובמידה והזמן יאפשר נבקר במפלי  Petrohue. לקראת ערב הגעה לפוארטו ואראס, ארוחת ערב ולינה במלון.

יום 9

המעבר אל דרום פטגוניה, אל פונטה נטלס (דרך פונטה ארנס)

הבוקר ניסע אל פוארטו מונט ונטוס לפונטה ארנס, העיר הדרומית ביותר בצ'ילה, השוכנת על מיצרי מאגלן. בעבר היתה זו עיר פורחת בגלל מיקומה כשער לנתיבי הסחר של דרום היבשת. נצא לסיור קצר בפונטה ארנס משם נמשיך בנסיעה בדרך המישורים אל פוארטו נטאלס. לינה בפוארטו נטאלס.

יום 10

אל שמורת מגדלי הפיינה

בשעות הבוקר נצא לשיט מהמעגן שבפוארטו נטאלס לאורך הפיורד המרשים אולטימה אספרנצה ("התקווה האחרונה"), ונצפה בקרחוני בלמאסדה וסראנו. את ארוחת הצהריים נאכל בלב המסלול. משם נחזור חזרה לפוארטו נטאלס וניסע ללודג' כפרי בשמורת מגדלי הפיינה. ארוחת ערב ולינה בלודג'.

יום 11

יום טיול בשמורת מגדלי הפיינה

שמורת הטבע מגדלי הפיינה (Torres del Paine) היא שמורה של צוקים ומגדלי סלע מרשימים, קרחונים, וחיות בר מקומיות כגון הנאנדו- יען הבר הדרום אמריקאית, המארה- ארנבת פטגונית, הגואנקו- גמל הבר המקומי והקונדור- נשר האנדים. בשעות הבוקר ניסע אל אגם גריי, לצפות בקרחונים ונופי המים וההרים של שמורת הטבע, וכן נצא למסלולי הליכה נוספים למקומות כמו המפל הקטן, המפל הגדול ומפל פיינה. תצפית על קרני הגרניט של צוקי הפיינה "Cuernos" והנופים המרהיבים של שמורת הטבע. לינה וארוחת ערב בלודג' כפרי בשמורה.

יום 12

אל קלאפטה

ביום זה נצא לסיור ותצפיות. נטייל בנוף קרחונים – זרועותיו של "שדה הקרח הגדול"; הקרחונים יוצרים אגמים כחולים כמו לגונה אזול (האגם הכחול) ונחלי טורקיז, וברקע נשקפים מגדלי הגרניט. בתום הסיור ניסע צפונה, למרגלות רכס האנדים ומעבר הגבול לארגנטינה ונגיע לאל קלאפטה, עיר קייט השוכנת על גדות אגם ארחנטינו הבולט בגונו הכחול על רקע צבעי החום של המדבר הפטגוני. לינה בקלאפטה.

יום 13

שייט קרחונים

נשוט בספינה לצפון אגם ארחנטינו, בין גושי קרח של קרחון אופסלה, נפליג בין גושי קרח ענקיים בצבעי כחול, לבן ואפור לתצפית מרהיבה אל שדה הקרח של קרחון אופסלה, שקירותיו התלולים עומדים מעל גבול האגם וקרחון ספגציני (Spegazzini) הוא הקרחון בעל קיר הקרח הגבוה בעולם. לינה בקלאפטה.

יום 14

הקרחון פריטו מורנו ואיגואסו

נסיעה אל הקרחון פריטו מורנו הגולש ממרומי רכס האנדים אל האגם למרגלותיו, וחוצה אותו לשניים. החזיון עוצר נשימה. גושי קרח ענקיים מתנתקים לעתים מהקרחון ונופלים ברעש עז אל מי האגם השלווים. בצהריים נשוב אל קלאפטה ונטוס לפוארטו איגואסו שליד מפלי האיגואסו, דרך בואנוס איירס. לינה באיגואסו.

יום 15

מפלי איגואסו- הצד הארגנטינאי

מפלי האיגואסו, המפלים הגדולים ביותר בדרום אמריקה, השוכנים על קו הגבול של ארגנטינה וברזיל. נצא לסיורים רגליים אל הצד הארגנטינאי הדרומי של המפלים. נטייל בסביבה טרופית עשירה, ונלך על גשר מעל המים להשקיף אל ראש המפל הענק המכונה "גרון השטן". נרד לטייל גם אל מתחת למפלים ולסיום היום נצא לשייט זודיאקים אל מול מפל סן מרטין, הגדול והשופע ביותר מבין 275 מפלי האיגואסו. לינה במלון באיגואסו.

יום 16

מפלי איגואסו- הצד הברזילאי

הבוקר נבקר בפארק הציפורים המאגד בתוכו מינים רבים של בעלי כנף אקזוטיים. לאחר מכן נצא לסיור רגלי ותצפיות מן הצד הברזילאי של המפלים, אל תוך רסס המים של מפל "גרון השטן". אחר הצהרים ניסע לשדה התעופה ונעלה על טיסה לריו (לא ישירה). לאחר הנחיתה ניסע למלוננו לארוחת ערב ולינה בריו.

יום 17

יום טיול בריו - הר הסוכר יער טיז'וקה וצוק קורקובדו

בבוקר נצא לסיור במרכז הקולוניאלי המרשים של ריו דה ז'נירו. לאחר מכן נעלה ברכבל להר הסוכר, צוק רם בין הים לחוף המפרץ ובין העיר וההרים, המשקיף אל העיר הנקראת בפי תושביה "העיר המדהימה". בתום הסיור אל צוק הקורקובדו (הגיבן), ממנו משקיף פסל הצלוב אל העיר המדהימה – אחד המראות המפורסמים ביותר בעולם. לינה בריו.

יום 18

סיור פאבלות ויער טיז'וקה

בשעות הבוקר נצא לסיור יחודי לפאבלות החושף בפנינו את אחת משכונות העוני המפורסמות של ריו דה ז'ניירו. סיור בפאבלה מאפשר מפגש מעניין עם תושבי המקום לאחר מכן ניסע אל יער טיז'וקה המטפס על ההרים המתרוממים מעל העיר היפה. במידה ונספיק נבקר בשכונת סנטה תרזה שוכנת על גבעה מעל העיר ממנה נשקפים נופים נפלאים . ארוחת ערב ולינה בריו.

ימים 19-20

ריו- והדרך הביתה

נסתובב בחופים היפים של קופהקובנה לאחר מכן נבקר בגן הבוטני בהתאם לשעת הטיסה הבינלאומית ניסע לשדה התעופה לטיסה מריו דה ז'ניירו לאירופה בה ננחת בשעות הבוקר ונמשיך בטיסה לישראל, בה ננחת בערב של היום ה-20 לטיול.

  • שייט לוייתנים וביקור במושבת פינגווינים בחצי האי ואלדז
  • חצי פנסיון לאורך כל הטיול (ארוחת בוקר + צהריים/ ערב) חלקן במסעדות מקומיות מקומיות וחלקן במלונות, ארוחות נוספות: כלכלה מלאה בשמורת הפיינה ובקבוק מים למטייל ליום.
  • הבטחת הטיול במינימום 15 מטיילים ללא תוספת מחיר!!! גודל הקבוצה עד 26 מטיילים בלבד.
  • שני לילות בשמורת הטבע מגדלי הפיינה ויומיים וחצי סיורים מלאים בפנינת הטבע.
  • חציית רכס האנדים מארגנטינה לצ'ילה דרך שייט באגמים ונסיעה יבשתית "lake crossing"
  • ארוחת ערב + מופע טנגו בבואנוס איירס
  • שייט קרחונים בקלאפטה
  • הקפדה על בתי מלון טובים, לודג'ים ייחודיים בחיק הטבע

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

תוספת ליחיד בחדר: 1450 $



דגשים מיוחדים

מחיר הטיול כולל

טיסות בינלאומיות וטיסות פנים
תחבורה: אוטובוסים מדרגת תיירות טובה עם נהגים מקומיים+ טיסות פנים.
לינה: לינה בבתי מלון 4* טובים, ומלונות כפריים מדרגת תיירות טובה.
כלכלה: חצי פנסיון לאורך כל הטיול: ארוחות בוקר + צהריים או ערב + בקבוק מים למטיל ליום , כלכלה מלאה בשמורת הפיינה וארוחת ערב בבואנוס איירס עם הופעה.
כניסה לשמורות הטבע
דמי רישום וטיפול

מחיר הטיול אינו כולל

ביטוח רפואי ומטען.
שתיה, ארוחות שאינן כלולות והוצאות אישיות.
מיסי נמל בינלאומיים ופנימיים נוספים שאינם נקובים בכרטיסי הטיסה וניגבים במקום.

לתשומת ליבכם

אופי הטיול: מסע מקיף בתנאי תחבורה ומלונות טובים. טיול בנוף וטבע והכרת החברה האנושית החיה בהם. הטיול משלב נופים מגוונים: הרים מושלגים, קרחונים מתנפצים, אגמי טורקיז ומפלי מים גועשים.
קבוצה וצוות: מינימום 15 מטיילים (עד 26 מטיילים בסה"כ). מדריך ישראלי, מדריכים ונהגים מקומיים.
מדינות אמריקה הלטינית עדיין לא מפותחות דיין במתן שירותי תיירות. על אף שאנחנו עובדים עם נותני שירותים מהשורה הראשונה, עדיין ייתכנו בעיות שלא תמיד נדע על קיומן מראש (לדוגמא כבישים סגורים מפאת שיפוצים, מפולות, שינויי מועדים של אירועים וכיו"ב). על הנוסע לקבל זאת כחלק מאופי הטיול בארץ היעד הזו. באם יהיה צורך מדריכנו יעשו שינויים בשטח, לטובת ורווחת הנוסעים.
כמו כן, באם יהיה צורך צוות אקו ומדריכינו יערכו שינויים במסלול (לטובת ורווחת הנוסעים) וזאת רק ע"מ לשפר את מסלול הטיול להביא להצלחתו המלאה .
חלק מטיסות הפנים בדרום אמריקה הן טיסות לא ישירות. יתכנו שינויים במועדי טיסות הפנים
התוכנית מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים.
מיסי הנמל והדלק בטיול נכונים ליום במידה והמחיר ישתנה, תחול התוספת על הנוסע.
לקבלת מידע על חיסונים יש להפנות ללשכת הבריאות באזור המגורים. ירושלים - רח' יפו 157 טל:02-6244148 תל-אביב - רח' הארבעה 12 טל: 03-5634848 חיפה - רח' הפרסים 15 טל: 04-8619777
לרשותכם מרכזים פרטיים המספקים אינפורמציה וחיסונים (השירות יקר יותר מהשירות הניתן ע"י משרד הבריאות) כגון: 1. תל אביב:מלר"מ - ליד בי"ח איכילוב, רח' דפנה 8 . טל: 03-6973559,03-6973498 2. תל השומר:מרכז לרפואה ג"ג – ליד ביה"ח שיבא. טל: 03-5303456 , 03-5303105 3. כפר סבא: מרפאה למטייל - בי"ח מאיר כפ"ס. טל: 09-7481231 4.חיפה: מרפאה לרפואה ג"ג בבית בני ציון. טל: 04-8359624 5. פתח תקווה: יעוץ רפואי למטייל בבי"ח השרון. טל: 03-9372271
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

שמורת הקרחונים של ארגנטינה

מזג אוויר קר, קרחוני ענק ומישורים צחיחים הם רק חלק מהדברים שניתן למצוא בחבל פטגוניה שבארגנטינה. גיא […]

שמורת הקרחונים של ארגנטינה

מזג אוויר קר, קרחוני ענק ומישורים צחיחים הם רק חלק מהדברים שניתן למצוא בחבל פטגוניה שבארגנטינה. גיא […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול לארגנטינה צ'ילה וברזיל

כולל חצי האי ולדז | 20 יום