טיול לקולומביה אקוודור וגלפגוס

טיולי תרבות וטבע

| 20 יום

הדפיסו שלחו שתפו
קולומביה, טיול אופטימי למדינה שהיא פנינת תרבות וטבע, שנחלצה בשנים האחרונות מתקופה חשוכה ורוויית דמים שבה נקרעה בין ברוני סמים, מחתרות אלימות, ושלטון מושחת. קולומביה של היום היא מדינה שלווה ויפיפייה בעלת מגוון נופי ואנושי עצום שהופך אותה לאחת המדינות המרתקות והיפות ביבשת. הרי האנדים והעמקים שביניהם מנוקדים בכפרים חקלאיים ציוריים. תרבות מפוארת קדם אינקאית התפתחה בסן אגוסטין בהרי דרום קולומביה והותירה שרידים מסתוריים מרהיבים. ערים קולוניאליות עתיקות פזורות בהרי האנדים ולחוף הים הקאריבי, ומאופיינות בסצנת מוסיקה וריקודים תוססת ומטבח עשיר.

טיול לאקוודור ואיי גלפגוס לוקח את המטייל אל נופים הרריים מרשימים, הרי געש, אגמים ציוריים ויערות גשם טרופיים. זהו מסע מיוחד והרפתקני, הכולל שיט בסירות קנו על יובלי האמזונס והליכות רגליות בג'ונגלים. הטיול לאקוודור ואיי גלפגוס מגיע אל שבטי האינדיאנים החיים בלב יערות האמזונס, ומאפשר להכיר מקרוב את אורח החיים, האמונות והטקסים של השבטים האמזוניים. את הטיול, המשלב תרבויות וטבע, נסיים בטיול ייחודי בין איי גלפאגוס, אחת משמורות הטבע החשובות והמרתקות בעולם, ששימשה השראה למחקריו של דארווין בפיתוח תורת האבולוציה. נפליג בין איי גלפגוס, נסתובב ברגל בין מושבות של עופות ימיים, איגואנות ים וצבי ענק, נשחה בין אריות ים ופינגווינים, ונכיר לעומקו את עולם החי הייחודי.

מסלול הטיול

יום 1

הגעה לבוגוטה בירת קולומביה

טיסת בוקר דרך אירופה לבוגוטה, בירת קולומביה, אליה נגיע בשעות אחה"צ וניסע למלוננו לארוחת ערב ולינה. בוגוטה ממוקמת במרכז קולומביה בגובה 2640 מטר והיא העיר השלישית בגובהה בעולם. העיר גובלת  בהרי האנדים במזרח ונהר בוגוטה במערב. בוגוטה נוסדה ב – 1538 ע"י גונזלו חימנז דה קסאדה ותוך זמן קצר הפכה לאחת הערים המרכזיות של הספרדים הקולוניאלים בדרום אמריקה.

יום 2

בוגוטה, הר מונסראט מוזיאון הזהב ושכונת קנדלריה

בשעות הבוקר נצא לסיור רגלי בסמטאות העתיקות של בוגוטה לעבר הרכבל העולה להר מונסראט. נטייל בגני הכנסייה הפעילה על ההר, נצפה אל עבר העיר שנפרשת מתחת להר ואל רכס האנדים שלצידה. נמשיך ונצעד למוזיאון הזהב שבו אוסף מרשים של  אמנות מוזהבת מהתקופה הפרה היספנית. אחר הצהרים נטייל ברחובות המסחריים הקטנים של העיר, נשמע את סיפורי המקום, נכיר את אופייה של בוגוטה. נשוב לטייל באזור הקולוניאלי בשכונת קנדלריה. נבקר בכיכר בוליבר, הכיכר המרכזית בבוגוטה עם המבנים הקולוניאליים הסובבים אותה – הקתדרלה, ארמון הקונגרס, הכנסייה הקולוניאלית אל סגראריו, בית המשפט  ובניין העיריה. לינה בוגוטה.

יום 3

סלע פניול וגואטפה – Piedra del Peñol, Guatapé

בבוקר ניסע לשדה התעופה ונעלה על טיסה לעיר מדג'ין. משם ניסע לשרשרת האנדים המרכזי (בקולומביה האנדים מתפצלים לשלוש שרשראות הרים). נטפס (כ700 מדרגות) על סלע מסתורי שבולט באמצע השטח, משם נשקף נוף מרהיב של איים שהיו לפני ארבעים שנה שטחי מרעה על פסגות ההרים והיום בזכות הסכר העצום הכל מוצף ומיצרים בו מספיק חשמל כדי לייצא לוונצואלה ואקוודור. נצא לשייט מפנק כשעתיים על פני האגם המרהיב ולאחר מכן נבקר בגואטפה, כפר קטן ומיצג של כפרי האזור המאוד ציוריים. לינה בגואטפה.

יום 4

נסיעה למדז'ין והכפר המסורתי פואבלו פאיסה

בבוקר נמשיך בנסיעה בעמקים בין הרי האנדים ולקראת צהרים נגיע אל העיר הגדולה מדז'ין. ניסע לבקר בכפר הטיפוסי המשוחזר פואבלו פאיסה, המייצג את הכפרים ההרריים באנדים. מכאן ישנה תצפית מרהיבה על העיר מדז'ין הנמתחת על פני עמקים וגבעות מתחת לכפר. אחר הצהרים נגיע אל בית המלון במדז'ין.

יום 5

יום סיורים ברכבת התחתית ברחבי העיר מדז'ין

נצא ליום טיול מיוחד שבו נטעם את העיר מנקודת מבטו של תושב מקומי הנוסע בתחבורה הציבורית. נתחיל בנסיעה ברכבת התחתית וממנה ברכבל אל תחנת סנטו דומינגו, ושם ממרפסת התצפית נצפה אל העיר. נמשיך אל תחנת פארק באריו, אל כיכר בוטרו (הפסל שיוצר באהבה את הדמויות השמנות) ושם נטייל ברחובות ההליכה ונכיר את מרכז העיר התוסס. אחר הצהרים ננפוש בגנים הבוטניים המרהיבים. כך נמשיך ונתמזג עם העיר מדז'ין ותושביה, נשמע את סיפורי העיר שנחשבה פעם מהמסוכנות בעולם, ונהנה מן השלווה התוססת בה. לינה במדז'ין.

יום 6

קרטחנה וסביבותיה

בשעות הבוקר ניסע לשדה התעופה ונעלה על טיסה לקרטחנה. לאחר הנחיתה  נבקר במצודת סן פליפה שנבנתה במאה ה- 17 במטרה להגן על אוצרות העיר מפני שודדי ים והצי האנגלי. נמשיך לטפס ונבקר במנזר לה פופה השוכן על גבעה, נקודת תצפית יפה על העיר והמפרץ. אחר הצהרים נסייר ברחובות העיר העתיקה בין כנסיות, מנזרים וכיכרות ציוריות ושוקקות חיים, נלך על חומות העיר מול הים. לינה בקרטחנה.

יום 7

שייט במפרץ קרטחנה וביקור בשכונות העיר

קרטחנה נבנתה על סדרת איים החולשים על פתח למפרץ רחב ידיים ושקט, והפכה להיות הנמל החשוב ביותר בדרום אמריקה שדרכו נשלח זהב פרו אל ספרד. האוצרות משכו את תשומת ליבם של שודדי הים שתקפו פעמים רבות את העיר. נצא בשייט אל מפרץ קרטחנה, נצפה אל העיר החדשה בוקה גרנדה, אל חומות העיר העתיקה, נפליג אל מול המבצרים ששמרו על הכניסה במפרץ בפתח בוקה גרנדה ובוקה צ'יקה, ואל מול הפרוייקט ההנדסי המרשים של חפירת התעלה העתיקה המחברת בין נהר מגדלנה ומפרץ קרטחנה. לאחר מכן נמשיך לטייל בשכונות הציוריות של קרטחנה, כיכרות, בתים קולוניאליים, ציורי קיר ופסלי רחוב מרשימים, ובעיקר האנשים, האווירה וסיפורי המקום.

יום 8

קרטחנה- בוגוטה –קיטו

נסיעה לשדה התעופה לטיסה בינ"ל לקיטו, בירת אקוודור. קיטו יושבת בשקע לרגלי הר הגעש פיצ'ינצ'ה.. לאחר ההגעה, נצא לסיור בעיר הבירה , נטייל בעיר העתיקה של קיטו, בין כנסיות ומבנים היסטוריים חשובים כמו basilica de voto  nacional , כנסיית סאן פרנסיסקו ועוד. לינה בקיטו.

ימים 9-11

שמורת קויאבנו, לודג' בלב ג'ונגל

בימים הקרובים נטייל במעבה הג'ונגל האמאזוני של אקוודור, ביערות ראשוניים שבניגוד לאזורים אחרים באמריקה הלטינית, עדיין שומרים על קסם ופראות של יער שלא נפגע. בבוקר נטוס אל ללאגו אגריו, ניסע לכיוון לגונת קויאבנו ברכב ונפליג במורד נהר קויאבנו. נלון בלודג' וניסע לסיורים בשמורת שבטי הסיונה והסקויה.  נראה לגונות עשירות בבע"ח וצמחיה מיוחדת. בשמורה מינים רבים של חרקים, פרפרים, דולפיני נהר, תנינים ואנקונדות, מעל 15 זני קופים ו – 500 סוגי ציפורים.

יום 12

ג'ונגל – והעיר העתיקה של קיטו

ניפרד מקויאבנו וניסע לשדה התעופה בלאגו אגריו. נעלה על טיסה חזרה לקיטו עיר הבירה של אקוודור, לאחר ההגעה נצא לסיור קצר בעיר העתיקה של קיטו לינה בקיטו. לינה בקיטו.

יום 13

טיסה לגלפגוס - גלפגוס – האי סנטה קרוז

מוקדם בבוקר נצא בטיסה לעבר איי גלפגוס המופלאים. נגיע בטיסה מקיטו לבלטרה שבסנטה קרוז ומשם נמשיך אל מלוננו. לאחר מכן נצא לסיור באי ונחזה בצבי הענק בסביבתם הטבעית.

יום 14

ברטולומה

בבוקר נצא בהפלגה אל האיון הוולקני ברטולומה הממקם בצד המזרחי של הארכיפלג ונחשב לאחד האיים עם הנופים היפים ביותר בגלפגוס, נסייר באי ונשנרקל. בברטולומה  תנאי השנירקול מצויינים, ויש סיכוי טוב לראות פינגווין גלפגוס. בתום הסיור נשוב למלוננו בסנטה קרוז ללינה.

יום 15

סימור הצפוני

למחרת נצא בסירה נצא אל האי סיימור הצפוני, אחד היפים והמעניינים באיי גלפגוס המהווה בית למושבות משגשגות של ציפורי פריגאטה וסולית כחולת הרגל. נבלה את היום בסיורים באי ובחוף לקראת ערב נשוב אל סנטה קרוז.

יום 16

האי איזבלה

נצא לאי איזבלה לביקור בלגונה פלמינגו, המהווה את לגונת החוף הגדולה ביותר המצויה בגלפאגוס. האי איזבלה הוא הגדול מבין האיים בגלפגוס, נפליג ל"Los Tuneles" שם נוכל לצפות בפינגווינים, אריות ים, ואיגואנות ימיות ולצאת לצלילת שנורקל ב "Las Tintoreras" עם כרישים כמו גם דגים טרופיים צבעוניים אחרים ונהנה  מהחופים המרהיבים של  האי איזבלה. לינה באיזבלה.

יום 17

סנטה קרוז – הכפר אוטובלו בלב ההרים

נעלה על טיסה חזרה לקיטו, וממנה נסיעה בדרך הררית יפה צפונה, שתוביל אותנו במעלה שדרת ההר אל אזור הכפר אוטבלו (Otavalo) כפר יפיפה ונעים סביבו אגמים, שדות חקלאיים, הרי געש וכפרים קטנים . לינה באוטובלו.

יום 18

השוק בכפר אוטבלו "לה מיטד דל מונדו" – ואמצע העולם

לאחר ארוחת הבוקר, נבקר בשוק הססגוני והמפורסם של אוטבלו,הנחשב לאחד השווקים החשובים והמרהיבים באמריקה הלטינית, בו ניתן למצוא עבודות יד ומזכרות ייחודיות המאפיינות את המקום, נמשיך לנקודת תצפית המשקיפה על האזור כולו. לאחר מכן ניסע לבקר בקו המשווה "לה מיטד דל מונדו ",אמצא העולם, כאן עובר קו המשווה המחלק את כדור הארץ לחצי הדרומי והצפוני. בתום הסיור ניסע אל מצ'אצ'י , למלוננו בחוות פאפאגיו לארוחת ערב בסגנון BBQ  מסורתית ולינה.

ימים 19-20

שמורת קוטופקסי והדרך הביתה

לאחר ארוחת הבוקר, ניסע לאיזור מחוז קוטופקסי, בו מתנשא לגובה הר געש מושלג יפיפה בצורת חרוט כמעט מושלם.נסייר באיזור ולאחר מכן ניסע לשדה התעופה ונעלה על טיסה בינלאומית לאירופה ולאחר עצירה קצרה, המשך טיסה לת"א – נחיתה בשעות הערב  של היום ה-20.

  • חצי פנסיון לאורך כל הטיול (ארוחת בוקר + צהריים או ערב)+ כלכלה מלאה בג'ונגל + כלכלה מלאה בגלפגוס ועוד ארוחת צהריים נוספת.
  • גודל קבוצה עד 24 מטיילים בלבד!
  • אגם גואטפה, היפה באגמי קולומביה וסלע פניול
  • ביקור בקרטחנה בחוף הקאריבי
  • שלושה לילות בלודג' בלב הג'ונגל הבתולי של אקוודור
  • ביקור בשוק אוטובלו- השוק הצבעוני והגדול ביותר בדרום אמריקה
  • השתתפות בטקס הטהרות שמאני
  • 4 לילות/5 ימים באיי גלפגוס – סיורים באיי סנטה קרוז, איזבלה, ברטולמה וסימור הצפוני

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

שדה חייב להכיל לפחות 2 תווים

כתובת דואר אלקטרוני לא תקינה

טלפון חייב להכיל לפחות 9 ספרות

אנחנו מעוניינים לקבל עדכונים במייל או בSMS על טיולים.

תוספת חדר ליחיד: 1650 $

 

>>> לטיולים נוספים לדרום אמריקה – הקליקו כאן <<<



דגשים מיוחדים

מחיר הטיול כולל

כלכלה: חצי פנסיון -ארוחות בוקר וצהריים או ערב במלונות או במסעדות לאורך כל הטיול. בג'ונגל, ובאיי גלפגוס כלכלה מלאה.
לינה: נלון במלונות בדרגת תיירות טובה, בתי מלון כפריים בכפרים ובחיק הטבע. על המטייל לקחת בחשבון כי רמת הלינה והמזון ביער הגשם היא רמת תנאי שטח.
טיסות : טיסות בינלאומיות וטיסות פנים על פי מסלול הטיול.
תחבורה: אוטובוס פרטי להעברות ולסיורים, סירות קנו באזור יערות הגשם, וסירות מהירות באיי גלפגוס.
קבוצה וצוות: 15-24 מטיילים בלבד. עמיר ראש ידריך את הטיול בעזרת מדריכים מקומיים.
כניסות לכל האתרים וסיורים כמפורט במסלול הטיול.
דמי טיפול ורישום

מחיר הטיול אינו כולל

ביטוח בריאות ומטען
שתייה וארוחות שאינן כלולות
הוצאות אישיות
כניסה לשמורת איי גלפגוס (כ- 100$) ומס אקולוגי בסך 10$
תוספת דלק הנהוגה בימים אלו
מסים מקומיים שתעריפם משתנה מפעם לפעם (למשל מס יציאה מאקוודור בסך כ-41$)

הערות חשובות

אופי הטיול- טיול לקולומביה, אקוודור ולאיי גלפגוס: טיול ייחודי בתכניו המגוונים, המאפשר חשיפה למגוון חוויות, רצף נופים משתנים ותרבויות אינדיאניות שונות. המסלול משלב בין מסע הרפתקאות בג'ונגל, שהתנועה בו תהיה בסירות קנו וברגל, ובין מסע ברמה האנדינית של אקוודור, בו נלמד על ההיסטוריה של האינקה ונטייל בין הרי געש, כפרים, ערים ושווקים צבעוניים. נסיים בסיור ייחודי בן 5 ימים באיי גלפגוס. טיול זה מאפשר חשיפה למגוון חוויות, רצף נופים משתנים ומגוון תרבויות אינדיאניות, בהדרכתו של עמיר ראש.
חיסונים – למידע על חיסונים יש לפנות ללשכות הבריאות במחוזיות. חיסון כנגד קדחת צהובה הינו הכרחי באזורים בהם נטייל. במידה ומסיבה כלשהי אין באפשרותכם לקבל את החיסון יש לקבל מכתב מרופא שמפרט את הסיבה.
חובה על המטיילים לרכוש ביטוח רפואי למשך כל זמן הטיול, ורצוי גם ביטוח מטען.
בימי הסיור בסימור הצפוני ובאי ברטולמה מספר הנוסעים על סירה מוגבל ל16 איש בלבד , במידה ומספר האנשים על הסירה יעלה על 16 איש , הקבוצה תתחלק לשתי סירות.
קולומביה ואקוודור הן מדינות אשר עדיין לא מפותחות דיין במתן שירותי תיירות. אף שאנחנו עובדים עם נותני שירותים מהשורה הראשונה עדיין ייתכנו בעיות שלא תמיד נדע על קיומן מראש (לדוגמא כבישים סגורים מפאת שיפוצים, מוזיאונים סגורים, שביתות, שינוי מועדים של ארועים וכיוצ"ב). על הנוסע לקבל זאת כחלק מאופי הטיול במדינות אלו. באם יהיה צורך מדריכנו יעשו שינויים בשטח, לטובת הנוסעים ולרווחתם.
התוכנית מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים.
טיסות הפנים עלולות להשתנות בהתראות קצרות. שינויים אלו יכולים לגרום לשינויים במסלול הטיול, בסדר הביקורים, או קיצור בזמנים של סיורים. חברת אקו תעשה ככל שביכולתה על מנת לבקר בכל המקומות המוזכרים במסלול הטיול ,אולם לא תוכל לשאת באחריות לתקלות שייווצרו עקב שינויי טיסות.
מסי הנמל והדלק והמס האקולוגי באיי הגלפגוס נכונים ליום פרסום הטיול. במידה ויחול שינוי, המחיר ישתנה בהתאם.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

מחוז יונאן בסין – לטייל מדרום לעננים

מחוז יונאן (Yunnan) הוא מהגדולים והמגוונים במחוזות סין. שטחו גדול פי 20 משטח ישראל. מאפיינת אותו רב-גווניות […]

נשות ג'גו בדרום קוריאה

האי ג'ג'ו שבקוריאה הדרומית התפרסם לאחרונה כאחד מפלאי טבע של העולם המודרני. פנינת נוף הממוקמת בים הסיני […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חשבו על הטיול? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

טיול לקולומביה אקוודור וגלפגוס

טיולי תרבות וטבע

| 20 יום

הדפיסו שלחו שתפו